Prekių grąžinimas

Nekokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Mes mylime ir gerbiame kiekvieną savo Pirkėją, esame suinteresuoti išlaikyti ilgalaikius santykius, todėl visada rūpinamės, kad užsakytos ir gautos prekės būtų kokybiškos ir atitiktų Pirkėjo lūkesčius. Tačiau gali atsitikti taip, kad užsakymas buvo gautas ne toks, dėl kokio buvo sutarta. Tarkime, pristatyta nepilna komplektacija, prekė nekokybiškai pagaminta ar tiesiog gautas ne tas užsakymas, kuris buvo užsakytas. Visais atvejais, Pardavėjas sieks abipusio geranoriško kompromiso ir dialogo su Pirkėju.

Siekdami sklandaus bendradarbiavimo ir abipusės pagarbos, mes paprašysime laikytis tam tikrų sąlygų, kuriuos užtikrins sklandų problemos sprendimą:

  1. Pirkėjas, gavęs užsakymą, kuris yra nekokybiškas ar su trūkumais, kurie nebuvo iš anksto aptarti, turi teisę per 14 (keturiolika) dienų reikalauti, o UAB "Urtė" įsipareigoja: (1) pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos; (2) sumažinti prekės kainą; (3) nutraukti Sutartį ir grąžinti pinigus.
  2. Visais grąžinimo atvejais, Pirkėjas pirmiausia privalo el. paštu info@urtestekstile.lt arba Facebook grupėje išsiųsti pranešimą adresu fb.com/urtestekstile pateikti šią informaciją: (1) Užsakymo Nr. arba ID; (2) nurodyti priežastį, kodėl norima grąžinti. Pirkėjui, nesilaikant šių įsipareigojimų, Pardavėjas nepadengia užsakymo grąžinimo išlaidų.
  3. Jei Pirkėjas atsisako Sutarties dėl nekokybiškos prekės, prekių grąžinamas vykdomas Pardavėjo sąskaita, jei buvo laikomąsi Sutarties ir Prekių grąžinimo sąlygų.
  4. Prekės grąžinamos originalioje pakuotėje kartu su prekės dokumentais.
  5. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir/ar tinkamai supakuota, dėl ko buvo sugadinta transportavimo metu, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamo užsakymo.
  6. Pirkėjo grąžinamos prekės bus pristatytos į Pardavėjo centrinį biurą, kuriame bus patikrintos. Jei Sutarties sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Tokiu atveju, dėl pakartotinio pristatymo ar atsiėmimo bus tariamąsi individualiai. Jei Sutarties sąlygų buvo laikomąsi, pinigai bus pervesti į Pirkėjo sąskaitą per 5 (penkias) darbo dienas nuo užsakymo grįžimo į ofisą dienos.
  7. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/ar buvo sugadintos ir/ar prarado prekinę išvaizdą. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.

Kokybiškų prekių grąžinimo sąlygos

Pirkėjui, norint grąžinti kokybišką prekę, įsigytą Svetainėje ar per kitas socialines platformas (netaikoma įsigijus prekes fizinėse parduotuvėse), yra taikomos Civilinio kodekso 6.2287, 6.2288, 6.22810 ir 6.22811 straipsniuose įtvirtintos normos. Šiuo atveju, prekių grąžinimo išlaidos yra apmokamos Pirkėjo sąskaita.

Siekdami sklandaus bendradarbiavimo ir apibupės pagarbos, mes paprašysime laikytis tam tikrų sąlygų, kurios užtikrins sklandų problemos sprendimą:

  1. Pirkėjas, gavęs užsakymą, gali nutraukti Sutartį ir grąžinti prekes per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo dienos, išskyrus Civilinio kodekso 6.22811 2 dalyje numatytas išimtis. Vėliau gautos pretenzijos nenagrinėjamos.
  2. Pirkėjo teisė grąžinti Svetainėje ar per kitas socialines platformas įsigytas kokybiškas prekes netaikoma, kai Prekė yra pagaminta pagal specialius Pirkėjo nurodymus, kurios nėra pagamintos iš anksto, ir kurios gaminamos, atsižvelgiant į Pirkėjo asmeninį pasirinkimą ar nurodymą, taip pat prekių. kurios yra aiškiai pritaikytos vartotojo asmeninėms reikmėms.
  3. Visais grąžinimo atvejais, Pirkėjas pirmiausia privalo el. paštu info@urtestekstile.lt arba Facebook grupėje išsiųsti pranešimą adresu fb.com/urtestekstile pateikti šią informaciją: (1) Užsakymo Nr. arba ID; (2) nurodyti priežastį, kodėl norima grąžinti. Tik gavęs patvirtinimą iš Pardavėjo, vykdyti tolimesnius veiksmus.
  4. Visais atvejais kokybiškos prekės grąžinamos Pirkėjo sąskaita. Pirkėjui pageidaujant, Pardavėjas gali savo sąskaita iškviesti kurjerio tarnyną, tačiau šias išlaidas padengia Pirkėjas.
  5. Prekės grąžinamos originalioje pakuotėje kartu su prekės dokumentais.
  6. Už grąžinamos prekės tinkamą sukomplektavimą ir supakavimą atsako Pirkėjas. Jeigu prekė nėra sukomplektuota ir/ar tinkamai supakuota, dėl ko buvo sugadinta transportavimo metu, Pardavėjas turi teisę nepriimti grąžinamo užsakymo.
  7. Pirkėjo grąžinamos prekės bus pristatytos į Pardavėjo centrinį biurą, kuriame bus patikrintos. Jei Sutarties sąlygų buvo nesilaikoma, pinigai grąžinami nebus. Tokiu atveju, dėl pakartotinio pristatymo ar atsiėmimo bus tariamąsi individualiai. Jei Sutarties sąlygų buvo laikomąsi, pinigai bus pervesti į Pirkėjo sąskaitą per 5 (penkias) darbo dienas nuo užsakymo grįžimo į ofisą dienos.
  8. Prekės nepriimamos atgal, jei buvo naudojamos ir/ar buvo sugadintos ir/ar prarado prekinę išvaizdą. Prekės ar jos pakuotės išvaizdos pakeitimai, kurie buvo būtini norint apžiūrėti prekę, nelaikomi esminiais prekės išvaizdos pakeitimais.
  9. Pirkėjas, nesutikdamas su Pardavėjo siūlomu sprendimo būdu ar grąžinimo sąlygomis, turi teisę kreiptis ir pateikti skundą dėl Svetainėje ar kitose socialinėse platformose įsigytų prekių Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. p. tarnyba@vvtat.lt, tel. 8 5 262 67 51, faks. 8 5 279 1466, interneto svetainė www.vvtat.lt), taip pat Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos teritoriniams padaliniams apskrityse ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje http://ec.europa.eu/odr
  10. Įmonės rekvizitai: UAB URTĖ; įm. k. 144562052; el. pašto adresas info@urtestekstile.lt
Rašyk
Skambink