Frequently Asked Questions

Ar atliekate nestandartinius užsakymus?

Taip, atliekame nestandartinius užsakymus pagal kliento poreikius. Susisiekite su mumus Kontaktų skiltyje nurodytu el. adresu, tel. numeriu arba naudodami internetinių pokalbių programą Skype.

Ką daryti, jei nerandu reikiamo prekės dydžio ar spalvos?

Susisiekite su mumus Kontaktų skiltyje nurodytu el. adresu, tel. numeriu arba naudodami internetinių pokalbių programą Skype.

Kur kreiptis iškilus klausimams?

Susisiekite su mumus Kontaktų skiltyje nurodytu el. adresu, tel. numeriu arba naudodami internetinių pokalbių programą Skype.

Ar galimi tik pateikti siuvinėtų rankšluosčių variantai?

Ne, atliekame nestandartinius užsakymus pagal kliento poreikius. Susisiekite su mumus Kontaktų skiltyje nurodytu el. adresu, tel. numeriu arba naudodami internetinių pokalbių programą Skype.

Ar galima prekę užsisakyti paskambinus arba el.paštu?

Taip, galima.

Ar pristatymas yra mokamas perkant už bet kokią sumą?

Ne. Daugiau informacijos skaitykite skiltyje Pristatymas.

Kokie galimi apmokėjimai būdai?

Daugiau informacijos skaitykite skiltyje Apmokėjimas.

Ar galiu prekes atsiimti parduotuvėse?

Taip, galite. Daugiau skaitykite skiltyje Pristatymas.

Kur galima apžiūrėti prekę?

Šiuo metu turime dvi parduotuves Šiaulių ir vieną Panevėžio miestuose. Daugiau informacijos ieškokite skiltyse Kontaktai ir Apie mus. 

Kur gaminama produkcija?

Urtė, UAB ūkinė veikla – namų tekstilės gaminių gamyba ir prekyba. Reikalingus audinius perkame tik iš patikimų tiekėjų Lietuvoje ir užsienio šalyse. Gaminių kokybei skiriame ypatingą dėmesį. Norime, kad su klientu mus sietų ilgalaikiai santykiai.

Ar galiu pirkti patalynės komplektą be paklodės?

Taip. Pasirinkdami užvalkalų dydžius, prie paklodės tiesiog nurodyktie, kad paklodė nereikalinga. Atitinkamai bus pakoreguojama ir komplekto kaina.

Kaip sužinoti prekės kainą?

Galutinė prekės kaina bus apskaičiuota, kai atliksite visus pasirinkimus produkto kortelėje.

Ar prekių kainos yra su PVM?

Taip, prekių kainos yra su PVM.

Kaip žinoti, ar užsakymas priimtas ir vykdomas?

Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu laiško negavote, patikrinkite pašto SPAM dėžutę. Jei laiško nerandate, susisiekite su mumis telefonu, el. paštu arba naudodami internetinių pokalbių programą Skype. Jeigu patvirtinantį laišką gavote, galite būti tikri, jog užsakymas yra vykdomas. Nė vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas. Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu.

Ar išrašote PVM sąskaitas - faktūras?

Taip, sąskaitos faktūros gali būti išrašomos. Formuodami užsakymą, kai turite pasirinkti apmokėjimo būdą, komentarų skiltyje nurodykite, kad bus reikalinga PVM sąskaita - faktūra.

Ar galiu panaikinti užsakymą?

Susisiekite su mumus Kontaktų skiltyje nurodytu el. adresu, tel. numeriu arba naudodami internetinių pokalbių programą Skype.